12 Mayıs 2010 Çarşamba

TATLI HABER:)


Cok uzun zamandan beri siteme bir şeyler ekleyemedim. Bu nedenle herkesten özür diliyorum….



Pastanın pandispanyasını yapsam kremasını, kremasını yapsam birleştirme işlemini hiç tamamlayamadım. İlk defa pasta yaparken güçsüz olduğumu ve enerjimi toplayamadığımı fark ettim. Sürekli bir uyku hali ve biraz da bulantılar….

Nedenini tahmin etmişsinizdir. Artık iki canlıyım:)

Bu güzel haberi büyüklere pat diye bildirmek bizim için kolay olmayacaktı. Ama bildirmenin en tatlı yolunu buldum ve aşağıdaki kurabiyeleri zor da olsa hazırladım:) Nasıl olsa kurabiye yapıldıktan sonra uzun süre dayanabiliyordu :) Pasta yapmaya çalıştım ve süper bi fikrim vardı ama maalesef kendim için uygulayamadım. Enerjim buna yetmedi:) Belki başka birileri için bu fikri hayata geçirebilirim:)




Kurabiyelerin jelatinlenmiş fotoğraflarını da bilgisayara aktarınca koyacağım:)

Bundan sonra enerjimi topladığım sürece sizlerle yeni yaptıklarımı paylaşacağım.....




8 yorum:

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Canımmmm benimm ne güzel yazmışsınn :) Uzun süredir bloğuna kayıt ekleyemesende bir süre sonra aramıza bomba gibi geleceğini biliyorum o zamanı dört gözle bekliyorum. Ayrıca da yiğenimi dört gözle bekliyorum. İnşallah sağlıkla, kolaylıkla bu dönemi atlatırsın canım benim. Ayrıca kurabiye fikri süper olmuş fikrini çalabilirim ilerde belki :) İkinizi de öpüyorum fıstıkım :D

Çiğdem Acar Kıvrak
http://pastacicigdem.blogspot.com

balgözlükız dedi ki...

annneeee :)

ozlemkayiran dedi ki...

Teşekkür ederim Tuğçe'ciğim:)

ozlemkayiran dedi ki...

Çiğdemciğim sana da bu güzel dileklerin için teşekkür ediyorum:) İnşallah darısı başına:) Ben de teyze olmak istiyorum:)

Özlem dedi ki...

Hayırlı olsun..Dikkat edin kendinizede bebeğinizede :) Fikir cidden güzelmiş..Tebrikler

ozlemkayiran dedi ki...

Teşekkürler:)

polly the cook dedi ki...

Çok Çok tebrik ediyorum, İnşallah sağlıklı, kolay bir çekilde hamilelik dönemini geçirip, sağlıklı bir evlada kavuşursun :)
Hayırlı olsun

POLLY the cook

Duygu NK dedi ki...

Gözün aydın Özlemcim, gerçi biraz geç kaldım ama sağlıkla kucakla bebişini :)