15 Şubat 2010 Pazartesi

ÇİÇEK BAHÇESİ

Cuma günü Müşerref annemin doğum günüydü. Aile arasında kutlayacağımız için bu sefer küçük bir pasta yapalım dedik.

Wilton ürünlerim de gelmişken silpatı kullanmak istedim. Çiçekleri ve bahçeyi çok sevdiği için ona bir çiçek bahçesi armağan etmek istedim:)

Eşimin de isteği üzerine küçük kare bir pasta, içi çikolata kremalı ve çikolata dolgulu....


Üzeri sarı çiçeklerle süslü ve kenarları turuncu mineli bir pasta.....

Ona sade ve zarif bir pasta yapmak istedim. Umarım beğenmiştir:)




Anneciğim yeni yaşın tekrar kutlu olsun...


Uzun, sağlıklı ve mutlu yaşlara beraberce:)



















8 yorum:

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Canımmmmm ellerine sağlık, hakikaten çok zarif bir pasta olmuş :) Benim de senden küçük pasta yapmayı öğrenmem lazım malum elimin ayarı yok kocaman pastalar yapıyorum sonra yemek bana kalıyor :D

ozlemkayiran dedi ki...

Sağol canımcım:)
Kendi kendini motive et. Kalanları ben yiyorum küçük yapmalıyım diye:)

Özlem Ekşi dedi ki...

Merhaba Özlem hanım annenize size sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum Bu arada Ricamı kabul edip oğlumun bloğunu izlemeye aldığınız içinde teşekkür ediyorum.Blog sayfasında bir sorun oldu gideremiyoruz. http://uzayland2.blogspot.com adresinden yeni bir sayfa oluşturdu ve izleyicilerini kaybettiği için çok üzgün mümkünse bu adresi tekrar izlemeye alırsanız beni çok mutlu edersiniz.İlginize şimdiden teşekkür ediyorum.Saygılar..

ozlemkayiran dedi ki...

Teşekkürler Özlem Hanım,
Hemen izlemeye alıyorum:)Bu arada gerçekten başarılı bir site çalışması yapmış. Sadece eklemedim inceledim. Her türlü desteğe hazırım:)

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Merhaba canım, annenizin pastası çok güzel olmuş, inşallah kızlarım(gelinlerim) benim de doğum günümü böyle güzel pastalarla kutlardır. sevgilerimle.

ozlemkayiran dedi ki...

Teşekkür ederim. Eminim sizin de doğum gününüzde daha güzel pastalarla kutlama yaparlar:)

Özlem Ekşi dedi ki...

Merhaba Özlem hanım
değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Yazılarınıza tariflerinize bu kadar çok ara vermeyin lütfen:)Bursadan kucak dolusu sevgiler...

mine dedi ki...

çok cici olmuş ellerinize sağlık